Prodej úžasného nábytku do celé domácnosti

Často kladené otázky

  • 28 čtení / zobrazení

Jak zjistím stav objednávky?

Stav své objednávky můžete zjistit:

Jak mohu reklamovat zboží?

Všechny informace jsou v patičce webu pod Reklamační řád případně můžete telefonovat přímo na Reklamační oddělení v pracovní dny PO-PÁ (9:00-17:00)

Reklamační oddělení FINESA:

Jsou na e-shopu dostupné všechny varianty výrobků a jejich provedení?

Nejsou. V e-shopu jsou dostupné nejprodávanější vybrané výrobky a jejich provedení. Postupně však doplňujeme i další provedení a varianty resp. sestavy.

V případě zájmu o jiné provedení (například jinou látku, jinou sestavu sedací soupravy, atd.) jaké nabízíme na e-shopu, je třeba buď telefonicky, online nebo osobně kontaktovat podnikovou prodejnu a informovat se o možnostech.

Prodejna FINESA Želeč:

Prodejna FINESA Jindřichův Hradec:

Kde můžu vaše výrobky vidět?

Můžu objednávku změnit, resp. zrušit?

Objednávku můžete upravit do chvíle, než byla zadána do výroby, případně na ní nebyly zahájeny přípravné práce. Každopádně ohledně úpravy a zrušení objednávky nás kontaktujte na:

Prodejna FINESA Želeč:

Prodejna FINESA Jindřichův Hradec:

Jak objednávat výrobky přes e-shop?

U čalouněných výrobků si vyberte látku z dostupných provedení na e-shopu (vzorkovník je na konci strany u produktu) a napište ji pak do políčka ŘADA a ČÍSLO LÁTKY. (například AS 12) Pokud byste potřebovali pomoci s výběrem látky, s odstínem dřeva, nebo s dalšími variantami, jako jsou volba úložného prostoru, volba roštu, výběr nožiček, volba doplňků atd., můžete kontaktovat online chat, který je dostupný v pravé dolní straně web stránky, případně telefonicky na čísle 381 591 018, nebo některou z našich podnikových prodejen.

Pokud byste měli zájem o jiné provedení než je možné vytvořit na eshopu, kontaktujte nás na:

Prodejna FINESA Želeč:

Prodejna FINESA Jindřichův Hradec:

Barva provedení, resp. látek na fotografiích na počítači, se zcela nemusí shodovat s fyzickým vzorkem látky. Rozdíl způsobují různá zobrazovací zařízení (kvalita monitoru, telefon, atd.). Proto je lepší si předem objednat vzorek látky, případně si ji prohlédnout na prodejně, aby nedošlo k nedorozumění.

Jaké jsou možnosti dopravy?

  • Zboží si můžete osobně vyzvednout bezplatně přímo v ve skladu prodejny, Želeč 115, 391 74 Želeč u Tábora.
  • Zboží si můžete dát dovézt přímo domů.
  • Menší balíky, jako jsou vzorky látek, drobné příslušenství k výrobkům posíláme i poštou, případně kurýrem.
  • Více o dopravě v naleznete v patičce webu pod Doprava.

Zajišťujete i vynášku do bytu?

Vynáška do bytu je po dohodě s prodejnou možná. Zajišťujeme vlastními lidmi.

Je FINESA nábytek česká firma?

Ano, FINESA nábytek s.r.o. je ryze česká obchodní firma. Mimo jiné nabízí a prodává výrobky slovenského výrobce FINES a.s., který produkty navrhuje a vyrábí ve výrobním závodě v Žilině. Nachází se zde velká čalounická dílna, šicí dílna a strojírenská dílna na zpracování dřeva a dřevotřísky a administrativní budova.

Je možný nákup na splátky?

Nákup na splátky zatím možný není.

Můžu ve vašem internetovém obchodě platit kartou?

Samozřejmě. V našem e-shopu můžete platit následovně: