Často kladené otázky
Jak zjistím stav objednávky?
Stav své objednávky můžete zjistit:
- Emailem na: info@finesanabytek.cz
- Na telefonních číslech: 606 666 100, 381 591 018
- Osobně v našich dvou podnikových prodejnách.
Jak mohu reklamovat zboží?
Všechny informace jsou v patičce webu pod Reklamační řád případně můžete telefonovat přímo na Reklamační oddělení v pracovní dny PO-PÁ (9:00-17:00)
Reklamační oddělení FINESA:
- FINESA Želeč u Tábora, Želeč 115, 391 74
- tel: 381 591 018
- email: eshop@finesanabytek.cz
Jsou na e-shopu dostupné všechny varianty výrobků a jejich provedení?
Nejsou. V e-shopu jsou dostupné nejprodávanější vybrané výrobky a jejich provedení. Postupně však doplňujeme i další provedení a varianty resp. sestavy.
V případě zájmu o jiné provedení (například jinou látku, jinou sestavu sedací soupravy, atd.) jaké nabízíme na e-shopu, je třeba buď telefonicky, online nebo osobně kontaktovat podnikovou prodejnu a informovat se o možnostech.
Prodejna FINESA Želeč:
- email: prodejna@finesanabytek.cz
- tel: 381 591 018
- mob: 606 666 100
Prodejna FINESA Jindřichův Hradec:
- email: prodejnajh@finesanabytek.cz
- tel: 384 389 990
- mob: 724 033 066
Kde můžu vaše výrobky vidět?
V našich podnikových prodejnách a u našich obchodních partnerů v rámci ČR.
Můžu objednávku změnit, resp. zrušit?
Objednávku můžete upravit do chvíle, než byla zadána do výroby, případně na ní nebyly zahájeny přípravné práce. Každopádně ohledně úpravy a zrušení objednávky nás kontaktujte na:
Prodejna FINESA Želeč:
- email: prodejna@finesanabytek.cz
- tel: 381 591 018
- mob: 606 666 100
Prodejna FINESA Jindřichův Hradec:
- email: prodejnajh@finesanabytek.cz
- tel: 384 389 990
- mob: 724 033 066
Jak objednávat výrobky přes e-shop?
U čalouněných výrobků si vyberte látku z dostupných provedení na e-shopu (vzorkovník je na konci strany u produktu) a napište ji pak do políčka ŘADA a ČÍSLO LÁTKY. (například AS 12) Pokud byste potřebovali pomoci s výběrem látky, s odstínem dřeva, nebo s dalšími variantami, jako jsou volba úložného prostoru, volba roštu, výběr nožiček, volba doplňků atd., můžete kontaktovat online chat, který je dostupný v pravé dolní straně web stránky, případně telefonicky na čísle 381 591 018, nebo některou z našich podnikových prodejen.
Pokud byste měli zájem o jiné provedení než je možné vytvořit na eshopu, kontaktujte nás na:
Prodejna FINESA Želeč:
- email: prodejna@finesanabytek.cz
- tel: 381 591 018
- mob: 606 666 100
Prodejna FINESA Jindřichův Hradec:
- email: prodejnajh@finesanabytek.cz
- tel: 384 389 990
- mob: 724 033 066
Barva provedení, resp. látek na fotografiích na počítači, se zcela nemusí shodovat s fyzickým vzorkem látky. Rozdíl způsobují různá zobrazovací zařízení (kvalita monitoru, telefon, atd.). Proto je lepší si předem objednat vzorek látky, případně si ji prohlédnout na prodejně, aby nedošlo k nedorozumění.
Jaké jsou možnosti dopravy?
- Zboží si můžete osobně vyzvednout bezplatně přímo v ve skladu prodejny, Želeč 115, 391 74 Želeč u Tábora.
- Zboží si můžete dát dovézt přímo domů.
- Menší balíky, jako jsou vzorky látek, drobné příslušenství k výrobkům posíláme i poštou, případně kurýrem.
- Více o dopravě v naleznete v patičce webu pod Doprava.
Zajišťujete i vynášku do bytu?
Vynáška do bytu je po dohodě s prodejnou možná. Zajišťujeme vlastními lidmi.
Je FINESA nábytek česká firma?
Ano, FINESA nábytek s.r.o. je ryze česká obchodní firma. Mimo jiné nabízí a prodává výrobky slovenského výrobce FINES a.s., který produkty navrhuje a vyrábí ve výrobním závodě v Žilině. Nachází se zde velká čalounická dílna, šicí dílna a strojírenská dílna na zpracování dřeva a dřevotřísky a administrativní budova.
Je možný nákup na splátky?
Nákup na splátky zatím možný není.
Můžu ve vašem internetovém obchodě platit kartou?
Samozřejmě. V našem e-shopu můžete platit následovně:
- Předem kartou
- Platba převodem na účet
- Úhrada v hotovosti při vyzvednutí ve skladu podnikové prodejny: Želeč 115, 391 74 Želeč u Tábora